Resim hosting: UploadEdit.com

Friss topikok

Az újságírás kinyír, de életben tart míg csinálod

DON'T!

DON'T!

Morvai Does EU

2009.05.23. 12:53 GyZ

avagy Tortalkodások

Morvai Krisztinát régen bolondnak tartottam, de mára módosult a valóságérzékelésem. Ettől szerintem még nem lettem autómátice ÉS szükségszerűen antiszemita, de gondolom van olyan közelítés is ami úgy érvel: ha Morvai Krisztinát nem tartod a végpoklok kénköves, keserű mélyéből táplálkozó gyűlölet-ős-nőstényszörnyetegnek és úgy egyé - P - ként nem gondolod róla ugyanazt amit mi, akkor igenis antiszemita vagy! Szerintem ti meg hülyék, ha ezt gondoljátok. De hülyének lenni alkotmányos jogotok és tiszteletben tartom véleményeteket.

Horn Gábor, az SZDSZ Kampányfőnöke szerint Morvai Krisztina ócska, kirekesztő, neonáci szövegeket nyom és ordas eszmékkel mérgezi közös tudatunkat. Ma már ezzel a véleménnyel nem tudok tökfödőig, sőt még könyékig sem instant-azonosulni. Szerintem Morvai Krisztina szövegeiben vannak szőnyeg alá seperhetetlen tartalmi állítások és hiányolom, 'h-oppantmód hiányolom hogy ezekre mindez idáig nem reagál érdemben az SZDSZ, ehelyett az alaptartalom szintjén szerintem szépen, de össztartalom szintjén megdöbbentő mód soványkásan muzsikáló üzenetek puffogtatása valósul csupán meg. Mint Fodor Gábor SZDSZ Elnök ez idő szerinti Legutóbbijában, amiket a Hetek Magazin egy konferenciáján adott. Az SZDSZ Elnök a többi közt emígy nyilatkoztat:

"Kétségbeejtő hogy Magyarországon ilyen mértékben jelen lehet a gyűlölet!"

majd hangsúlyozta:

"Kétségbeejtő hogy Magyarországon ilyen mértékben jelen lehet a gyűlölet!"

Fodor Gábor továbbá rámutatott:

"Kétségbeejtő hogy Magyarországon ilyen mértékben jelen lehet a gyűlölet!"

az SZDSZ Elnöke zárszóként arra figyelmeztetett -

"Kétségbeejtő hogy Magyarországon ilyen mértékben jelen lehet a gyűlölet!"

Jó, rendben. De bennem nincsen gyűlölet Gábor, igazán nincs. Mi az üzenet azok számára, akik nem gyűlölnek? Hm? Nem hallok semmit. Semmit se nem.

I got the Ludwig von Beethoven going on.

Nekem is lehetne hallanom valami messzidzset, nem, Gábor? Nekem miért nem üzentek semmit? Engem nem kell meggyőznötök hogy ne gyűlöljek cigányokat, zsidókat, melegeket. Nem gyűlölöm őket. Miért is szavaznék az SZDSZ-re? Mert egyedül ők emelik fel a szavukat a cigányok védelmében? Negyvenhétmillió évetek - na jó, pár évvel kevesebb - volt tennetek valamit értük. A duma helyett mondjuk. Ehelyett megy tovább a duma. Ez nekem ma már kevés, sajnálom. Nem szavazok rátok. Nyugi, nem szavazok a Jobbikra sem. De anyám pölö igen. És nem, nem tartom őt őrültnek. Én most nem fogok szavazni, mert az új erőkezdemények között sem látok senkit, akibe beletenném a bizalmamat. Sőt, nincs is bizalmam, tehát kár is helyet keresnem neki. Ez nem a benzin/gyufa sztét, de a jelen idő szerint elkerülhetetlennek látszó hatalomátvételig nem rendeződhet a helyzet. A helyzetnek ugyanis e ponton nem is célja a rendeződés, inkább mindenki a szavazatmaximalizálásra fog játszani. Kérdés persze hogyan és milyen eszközökkel, ha az MSZP csakugyan tönkreverődik és megkezdődik a párt visszafordíthatatlan meghasadása és szubszekvens bukása. Miért kell ilyen sznob szavakat használni? Könnyű: mert sznob vagyok. Különben lassan-lassan áldásom az MSZP bebukására, egyedül Lendvait bírom már csak közülük, meg kicsit Mesterházyt. Gordonnal sincs bajom.

Kapcsolódó észlelések: Mesterházy, akárcsak Debreczeni "Közíró" József, nem képes a "volt" szóba belerakni az "l" - mint "Lajosban" betűt. Csekkoljátok majd. Azt mondja Debreczeni:

"Orbán Viktor politikájának már 2002-től központi eleme VÓTT hogy -"

illetve:

"VÓTT" - őőő - azaz a "VÓTT" után egy középnyújtott "ő"-zés szókeresési konszenzusos időkérés gyanánt. Eddig mindig olyan édes VÓTT a Józsi mikor ezt csináTTa! Remélem lesz alkalmam egyszer azt is hallani majd ahogy Debreczeni József Orbán Viktor világhatalmi terveit veszi kritikai észleléseinek elokvens, flambojáns fókuszába!

Tehát a "VÓTT" jelenség, mely Debreczeni József megélésében gyanítható mód valamiféle ősmagyar szellem komilfónak becélzott kifejeződése kíván lenni. Tehát egy olyan narratív nanoüzenetecske ami korszerű és méltósággal teli módon - magyaros. Ami a bennünket szüntelen összekötő magyartudat asztráltestét becézgeti, érted. E terep rezeg be a Kozmosz végtelenjében, mindahányszor Debreczeni Közíró József eképp szól:

VÓTT.

Tehát VÓTT-ozni hazafias cucc, csak van, aki ezt nem szeli. Nekem ugyanez a fless eddig úgy jött, ha olyan magyar csípőspaprikát nyammogok, ami úgyis tönkrever engem. Mégsem tudom abbahagyni. És olyankor mondom: de jó volt baszki!! Majd most újítok. Debreczeni után. Hogy: de jó VÓTT! Jó VÓTT - őőő.

Szóval figyeljétek csak meg majd, Debreczeni nem képes "volt"-ot mondani! Csak "VÓTT" megy. Ha ráállsz a jelenségre, kezdetben incifincit idegesítő, de aztán simán elfogadható. Inkább ez, mint Dési János aljas, alamuszi toll-elővevése. Bah. Legyen nekik, nem? De ami furi: Mesterházy is alkalmazza az Elveszett Elbetűket (L mint lajos) és nyomja, nyomja lelkesen. ÉS amióta Mesterházy frakcióvezető, azóta gondolom többet egyeztet Lendvai Ildikóval. Eredmény = Lendvai is átvette ezt! Már Lendvai is "vótt"-ozik. Őrület! Lendvai jelen idő szerint 63 éves. Ahhoz képest intakt, nem? Lendvait azért bírom, mert szerintem az úttörőtáborban rá lehetett volna venni hogy nyammogjon veled varázsgombát.

Más.

Tudom, tudom. Elmehetnők szavazni talánmégiscsakesetleg, hiszen van a Lehetmásapolitika például. Hát lehet hogy lehet, de hogy nálam ajakszegleti rángás játszik be minden, általam eddig bevizsgált képviselőjelöltjüktől, az hundertprozentig. Kiszólt a retronáci. Láttam valami csajszit 2389479238479238742 liter zselével a rendszerváltós frizuráján, jaj nekem. Meg egy másik palit, akinek nyilvánvalóan messianisztikus elfajzásai vannak. Ha látod, tudni fogod hogy róla beszéltem. Just for the record: kedvem már el is ment tőlük és tuti nem jövődik vissza sose nem már. Tehát lehetmásapolitikátok, de nem az én szavazatommal, bebebeeee! Bizalmam jelen idő szerint zérushoz konvergál belpolitikát illetően, de nem vagyok ettől keserű, ellenkezőleg, inkább szórakoztat.

Vissza az eredeti topikhoz, aki Morvai Krisztina. Régen elég olcsó poénokat nyomtam róla, ma már a jelenlegi belpolpaletta legkarizmatikusabb szereplői közé sorolom, függetlenül a műsora tartalmiságától és eszmeiségétől. A nő hatékonyságát nem lehet elvitatni és az Idő, mikor valaki ledumálja/megfékezi Morvai Krisztinát, még várat magára, ne feledjük. Kis hülye Orbán Viktor tuti be van szarva Morvaitól és ezen remekül szórakozom.

Amin viszont nem, az az, hogy szerintem Morvai érdeminek mondható tartalmi állításait - figyelem: ezzel nem helyeseltem azokat, csupán tartalmi állításoknak észleltem őket - bohó neonácizással próbálja elütni az SZDSZ. Állításom nem az, hogy amit Morvai mond, az teljesen leírja a valóságot. Korántsem. Állításom az, hogy az SZDSZ nem az állításokra reagál, nem valósul meg a vélemények ütköztetése. Ma már ez nekem szintúgy kevés. A ló - ízlés szerint: lav - másik oldalára ugyanakkor nem estem át, legalábbis nem gondolom. Ma éppen a tudományos igényű neutralizmusra törekszem, értsd: próbálom érzelemmentesen figyelni, mi a kotta. Nemcigánybűnözés, ultraliberalizmus, melegeskedés, estébé. Nekem jelenleg nincsen véleményem. Bizarr az ilyesmi egy szubjektív politikai megmondóperiodikán mint amilyen a mediaplayer.blog.hu szubjektív politikai megmondóperiodika, hm?

Léteznek társadalmi és közéleti folyamatok, én most a Csepeli György közelítés mellé állok. Azaz semleges vagyok. Egy tudósőrült. Közelítésem - egyébként szintúgy tudományos igényű - alterálódását egy Gusztos Péter és Morvai Krisztina közötti nyíltlevélváltás okozta, melyet a kuruc.infón olvastam. Tudom hogy Horn Gábor szerint a kuruc.infó neonáci, ordas eszméket propagáló tudatszennyezék és elfogadom, hogy szerinte az. De én meghallgatom Horn Gábort is és a kuruc.infót is, nekem jelenleg ezt jelenti a liberalizmus.

(K)Aján - low:

A Gusztos Péter és Morvai Krisztina közötti nyíltlevélváltás

Horn Gábor véleménypakettje a közelgő választásokról és társadalmi folyamatokról

Szólj hozzá!

Címkék: politika választás szdsz jobbik morvai

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaplayer.blog.hu/api/trackback/id/tr311139056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása